vineri, 18 noiembrie 2016

O luptă-i viaţa; deci te luptă Cu dragoste de ea,cu dor.


 

        Aceste versuri mi le repeta tatal meu adeseori.O lupta-i viata deci te lupta cu dragoste de ea, cu dor. Pentru nimeni nu este usor.Uneori insa pentru unii din noi anumite situatii din viata devin atat de dificile incat ne intrebam la ce rost si care va fi finalitatea.Simtim ca ne luptam cu morile de vant si nu vedem un orizont.Dar asa cum a spus un autor celebru, oamenii au "aripi crescute inlauntru".Suntem asemenea ingerilor, iar ingerii sunt mereu luptatori.


     Nu trebuie sa ne lasam descurajati chiar daca vedem ca lupta este grea, chiar daca simtim ca puterile ne sunt pe sfarsite.Atunci cand ne rugam, primim aripi noi si putem sa razbatem mai usor,pentru ca nu mai suntem singuri.Simtim ca Cineva este alaturi de noi si ne poarta pe bratele Sale.

     Intotdeuana cand am avut momente grele sau dificile am apelat la credinta si rugaciune.Si pot spune ca uneori poate lucrurile nu s-au rezolvat imediat.Am asteptat, am avut rabdare.Uneori mi-am pierdut rabdarea si am avut indoieli,chiar si in credinta.Am simtim ca nu se vede nicio rezolvare.Ca totul ar fi in zadar si ma simteam coplesita de imprejurari.Dar cand credeam ca nu mai apare nimic de nicaieri, de obicei cand nu ma astepta, se ivea ceva salvator.Nicio rugaciune nu ramane neascultata si Dumnezeu are grija si orice chemare, ruga sau strigat catre El vor primi raspunsul mai devreme sau mai tarziu.Tot ce omeneste nu e cu putinta, este cu putinta la Dumnezeu.Oricat de grea pare lupta, sa avem in vedere ca cele mai mari batalii Dumnezeu le da celor mai puternici soldati ai Sai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu